reklama

Sebarecyklovana chvilka...

Mam chut nieco napisat. O sharovani, zdoverovani, pocuvani a davani rad. Tak som sa zamyslela, na tom preco ma v nasich zivotoch vyznam stale o nich niekomu rozpravat. Francuzsky sposob zivot na mna asi posobi...kazdy rozprava, nieco vravi, stazuje sa, nieco komentuje. O tom je z velkej casti aj cela ta ich kultura - les mots.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Slovaci taki nie su. Teda po 5 rokoch prec z rodnej krajiny uz asi nemozem s uplnou istotou zhodnotit aky Slovaci skutocne su, vidim to len na sebe. A taka ja veru nie som. Ja som sebarecyklovatelna. Tak trosku a niekedy viac. Recyklujem sklamania, neistoty a pochybnosti, ci nespokojnost. Schopnost zadefinovat nakolko je to pre moje dusevne zdravie prospesne mi chyba alebo len nie je natolko aktivovana ako u tycho ludi okolo.Ci mi to prekaza? Obcas. Avsak, ona ta ich vecna nespokojnost aj napomaha veciam. Teda prevazne mediam a celemu tomu ruchu okolo vsetkeho a hned. Media sa tak stavaju zaujimavymi, lahsie sa s nimi clovek identifikuje...ved ako casto vie clovek precitit ako sa citi clovek na namesti uprostred buracajuceho davu ziadajuceho slobodu hned predtym ako schyta gulku do pleca...Su celi taki trosku smiesni, ale aj to ich robi zaujimavymi. A za jednoho takeho sa za par dni vydam. S radostou, laskou a spokojnostou na dusi. Lebo to nic nezmeni a ak ano, tak len moje meno v pase. Lebo na obciansky mozem rovno zabudnut. I´m a citizen of the world now.

Anna Švirková

Anna Švirková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vychodniarka v Parizi...takto strucne a vystizne sa da popisat 24-rocna mala hotelierka skusajuca zivot v cudzine v meste snov, zazrakov a splnenych priani, kde sa nielen konzumuje a degustuje, ale i stale nieco deje o mnohom pise a hlavne stale rozprava... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu